Thursday, February 02, 2006

Een hoog goed

Dixit Jan Blokker, Volkskrant zaterdag 11/02/06: "we vinden [in Nederland] vrijheid van meningsuiting een hoog goed dat we daarom zo spaarzaam mogelijk moeten gebruiken"

0 Comments:

Post a Comment

<< Home